Štítky

sobota 31. března 2018

Na Bohdaneč

Pardubice - Lázně Bohdaneč - Srch - Pardubice

28,5 km

Kostka

Lehkou pohodovou vyjížďku jsme si daly na Velký pátek. Stejná trasa jako v lednu. Na ptačí pozorovatelnu a Bohdanečské rybníky.



Ale hlavně jsem chtěla otestovat novou lahev. Koupila jsem si v Decathlonu 1,5 litrovou láhev na pití a k tomu měli i termo taštičku. Prostě se mi ta bundička na flašku líbila. Tedy původně jsem to chtěla na turistiku ale přemýšlela jsem jak to využít na koloběžku. Pomocí reflexního opasku jsem ji přidělala na řidítka. Ještě po hodině jízdy byl čaj horký, že se nedal pít přímo z lahve, která nemá hrníček jako mají termosky. Ale po dvou hodinách byl čaj tak akorát. 
A ještě jsme potkaly jednu kuriozitu. Vladimíra I.L. na stromě.


Žádné komentáře:

Okomentovat