Štítky

čtvrtek 19. dubna 2018

Pár tipů

Na výlety na koloběžce teď z důvodu velkého pracovního vytížení čas nemám, ale i tak jsem se , když je tak krásně dostala ven.

Vytáhly jsme Kostéčky a jely se podívat do Krámku Bez obalu do Brozan.

Nakoupily jsme rýži, cizrnu, čočku, nějaké to koření a také jsme si nechaly namíchat směs oříšků a sušeného ovoce, jen tak na mlsání.
Vše jsem pak vezla v krabičkách , částečně na předním nosiči a částečně v baťůžku. No celou cestu jsem pěkně hrkala. Ještě jsme si měly koupit nemletou kávu, ta by se tím hrkáním určitě umlela.

Baťůžek mám nový od hradecké firmy Corazon . Kupovala jsem ho přímo ve firemní prodejně a ten můj model je Sahara 32.

 Už byl se mnou na Kraličáku a na Krkonošském čundru. Na koloběžku jsem ho vzala poprvé. Sedí dobře, protože má bederní pás, takže ramena nebolí. Já bych ale asi dlouhodobě s větším a plným batohem na  zádech na koloběžce jezdit nemohla. Takže bagáž budu řešit spíše na přední nosič.

A ještě mám jednu super věc na cesty : a to  KPZ - krabičku poslední záchrany

Koupila jsem ji na Fler Jarmarku od dvou mladých sympatických lidiček a krásně jsme si popovídali o cestování.
Dá se pořídit zde a obsahuje dost důležitých a hodících se věcí na cesty.

Takže sezóna je v plném proudu, doufám , že se mi vydaří. Mám naplánováno spousty výletů, jak pěšky, tak na koloběžce.

PS: tyhle věci chválím sama za sebe, protože jsem s nimi spokojená a všem fandím, žádný sponzor si mě neuplatil :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat