Štítky

neděle 11. března 2018

Sakrální památky Heřmanoměstecka

Pardubice - Jezbořice - Heřmanův Městec - Kostelec u HM
a zpět

45 km

Kostka





Ne, že by se mi letošní zima nelíbila, ale když se konečně ukázalo jaro, musela jsem vytáhnout koloběžku. Nejdřív jsem jí musela jít na benzínku nafouknout, protože po měsíci nečinnosti byla téměř prázdná. 
A tak jsem vyrazila naprvní jarní výlet. Původně jsem chtěla dojet až na Seč, podívat se, jestli tam jsou ještě ledopády. V pondělí tam byly a byly úžasné.

Ale to jsme tam byly a neteří autem a to se nepočítá.
Vzala jsem to na Heřmanův Městec a první zastávku jsem si udělala v Jezbořicích, kde je zajímavý kostelík sv. Václava se zvonicí.

Pak jsem po trase 4182 pokračovala do Heřmanova Městce, kde jsem se stavila u kostelíku Zvěstování panny Marie, který také disponoval zajímavou zvonicí.


Dále trasa 4182 pokračovala po modré turistické a ta mě dovedla do Kostelce u Heřm. Městce k hradišti a kostelu sv. Petra a Pavla.




Pak jsem stále po modré jela lesem směr Nerozhovice, jenže bahno a kamení mě zdržely, takže Seč jsem z časových důvodů zamítla a pak se už z kopce dolů vracela domů.

Ještě malá anketa pro čtenáře: je lepší řazení fotek přímo do článku jako zde, nebo až nakonec jak jsem to dělala doposud? Prosím napiště mi do vzkazů, díky.





Žádné komentáře:

Okomentovat