Štítky

sobota 10. června 2017

Z Hlinska do Pardubic

Hlinsko - Veselý Kopec - Slatiňany - Pardubice 

46,5 km

Kostka





V sobotu jsem se sama vydala na projížďku, tentokrát s Kostéčkou. Vlakem jsem jela do Hlinska, měla jsem štěstí, od Hlinska na Havl. Brod probíhala výluka. Na Nádraží v Hlinsku jsem ale chvíli stála než si našteluju navigaci a řidič autobusu se mě přišel ptát, jestli taky nejedu. Což mě docela udivilo, co vím, tak při výluce kola - koloběžky nechtějí brát. 
Opět jsem měla v plánu navštívit dva židovské hřbitovy. Ten první byl u hlavní silnice z Hlinska na Trhovou Kamenici a nebyl otevřený. To mě ale nemrzelo, udělala jsem pár fotek přes zeď, zas tak až zajímavý nebyl. 
Pak jsem pokračovala po silnici a ve Rváčově jsem se uhla na trasu 4183. Jednou jsem tudy už jela, ale Marcel ( navigace ) mě zase odvedl jinudy. Sice tam byl zajímavý křížek s historickou událostí, ale šotolina a bahno. Pak jsem se napojila na zelenou a zdarma projela skanzen Veselý Kopec. 
V Dřevíkově byl další židovský hřbitov a ten se mi moc líbil. Volně přístupný, v polích a docela rozlehlý. Nové i starší náhrobky a krásný klid v lese.
Pak jsem projela Svobodné Hamry až do Trhové Kamenice a pak dál na Vranov  lesem. Tady jsem Marcelovi taky nadávala kudy mě to vede, z počátku lesní cesta nebyla vůbec vhodná pro koloběžku, Kamení, kořeny a bahno.
Za Ctětínem byly ale krásné výhledy do kraje a dlouhý sjezd až do Slatiňan. 
Projela jsem Chrudimí a pak klasicky přes Medlešice se vrátila do Pardubic. 

hřbitov Hlinsko

hřbitov Hlinsko

křížek v poli jako poděkování za narození syna

skanzen

hřbitov Dřevíkov

Dřevíkov

pole nad Trhovou Kamneicí

vyhlídka u Ctětína

stezka do Medlešic


Žádné komentáře:

Okomentovat