Štítky

sobota 13. května 2017

Na Seči

Okolo sečské přehrady

24 km

Kickbike



V sobotu jsem vzala na menší výlet svoji Sáru. Protože meteorologové staršili bouřkami, vyrazily jsme už brzo ráno.
Auto jsem nechala na obvyklém parkovišti u přehradní hráze a plán byl projet trasu, kterou jsem jela v roce 2013 na Yedoo ale z opačné strany.
Protože na tento týden byla výzva vyfotit zříceninu hradu, navštívily jsme nejdřív hrad Oheb. Aby jsme nemusely do kopce po silnici, dala se koloběžka v pohodě vytlačit cca 300 m k zřícenině.
Dál jsem pak pokracovala na Ústupky a cyklotrasou 4115na Mladiny. Tady jsem podle původního plánu měla odbočit, ale přejela jsem odbočku a dorazila až do Dolního Bradla. Pak jsem jela po červené až na Klokočov. Většinou byla turistická trasa sjízdná, jelo se lesem, což bylo pro Sáru lepší než po silnici. Byl zde také rybníček, kde se mohla vykoupat.
Když jsem dojela zpět k přehradě, vypadalo to tu jako na Jadranu, zřejmě se tu konaly nějaké závody plachetnic. Navštívila jsem i židovský hřbitov do sbírky. Na tomto jsem byla už několikrát, je to pouze 7 náhrobních kamenů. Vím, že byla sobota a podle židovské tradice se nemá na hřbitovy chodit.
Od minulého cestování v Českém ráji mě bolí pata a chodidlo, v týdnu, kdy jsem si nechala nalepit tejp to již bylo lepší, ale dnešním výletem jsem to zase trochu přikrmila. Ale nejspíš to mám z jedněch nevhodných bot z Daichmanu. Budu muset trošku zainvestovat.

přehrada s ostrůvkem

Oheb

odbočka

jako na Jadranu

židovský hřbitov

Žádné komentáře:

Okomentovat